tirsdag den 19. januar 2010

190110

Idag kommer der sågar et dobbeldagens...
Skole/work
Mødte op på skolen kl. 9 bare for at have en enkel time..
Trissede lidt rundt i byen til jeg skulle til doktor og have tjekket mit knæ og min knyst.. Shit en hokus pokus læge jeg har fået mig her i Århus... I stedet for at få mig undersøgt af en læge der ved noget om futter, så ville hun sende mig til bandagist... ØH NEJ TAK, jeg skal ikke rende rundt med klovne sko fordi jeg ikke kan blive opereret lige nu.. Nå sådan er det, så ville hun ski også tjekke blodtryk og skidt og kanel, så røg ind til sygeplejesken og fik tappet lidt blod.. (by the way, vejer sgu for meget, pis os)
Lidt af en dag..
Kom hjem, fik løbet en tur (Sejr)
På arbejde, er lidt en hård uge, med de tre dage her i streg (går glip af håndbold), men det går..
Hurra endnu en sejr, lige som jeg var ved at miste modet og faktisk give op (hvilket ikke ligner mig) fik jeg mit første salg i gennem, fedt fedt fedt, var lige ved at tude...(Tak til skøn stresset mor)
Har lige fået en kop the og en appelsin og sidder og ordner praktiske ting, suk.. Nu kan man jo nærmest gå til læge online, teknik teknik, shit... Skal jo have svar på mit blod...
Nå, må hellere komme i gang så jeg kan komme i seng..

Håber i har haft en dejlig tirsdag...





Jakke: Won hundred, Strik: Monki, T-shirt: h&m, Buks: Vila, Halskæde: Stine Goya

Sættet til arbejde:




Et styks super træt sælger...



Bluse: h&m

Nat nat...

Ingen kommentarer: