fredag den 18. juni 2010

Fredag equals fridag

Godmorgen eller god formiddag...

I dag har jeg fri og burde læse til eksamen, men det gør jeg enten senere eller i morgen. Orker det ikke nu...
Jeg stod op kl. 7 for at vaske tøj... Jeps sure thing, første vasketid er fra kl. 7.15. Så det var op, så der ikke var andre der kunne hapse tiden...

Senere i dag skal jg mødes med min dejlige veninde S, som kommer hjem til jylland fra Kbh. Vi skal spise sen frokost sammen. Det glæder jeg mig rigtig meget til.

Lige nu render jeg rundt i slapper tøj og orker egentlig ikke tanken om at hoppe i noget andet...
Jeg har trænet rigtig meget her i den forgangne uge og det har sat sine spor i hele kroppen...

Maybe I see you later..

Dagens fra i går:
Maxidress: Gina Tricot, Cowboy jakke: Zara

mine nye sandaler fra Shoe biz. Som jeg købte til halv pris.
(Ville hellere have haft ballarinaerne, men tror nu dette par og jeg nok skal få en god tid sammen)

Ingen kommentarer: