tirsdag den 19. oktober 2010

The social network


Var inde og se filem i dag..
Hmmm
Den er god, men ikke så god...

Jeg synes filmen sætter nogle tanker i gang, og så i forhold til blogging...

Hvorfor pokker er det man gør det?
Vil man udstille sige selv, hvad vil man opnå, hvad vil man vise om sig selv?
Synes sgu det er et emne..
Jeg ved heller ikke hvorfor jeg gør det. Men ved jeg bruger det som talerør for mig selv.. Bruger det til at komme ud med alle de ting der suser rundt inde i hovedet på mig...
Og ja til tider er det da bull shit, men igen my rules my blog!!!!!

Det er sjovt at tænke på hvorfor vi gør det, men så igen vores generation er jo vokset op med den virtuelle verden og alt hvad den har bragt.. 
Så måske vi slet ikke tænker over hvorden den påvirker os og hvordan vi påvirker den????


Jeg tænker videre og måske der kommer mere i denne dur, eller at jeg bare ridder med på bølgen...

Ingen kommentarer: