mandag den 1. februar 2010

1 feb...

Som jeg muligvis har nævt før så er min far virkelig syg.. Man kan ikke finde ud af hvad der er galt med ham, men han bliver undersøgt fra ende til anden.. 
Hele dette påstyr har påvirket ham meget psykisk, og det er virkelig svært at se en mand gå i forfald og ikke være i stand til at passe sig selv, når han altid har været en kæmpe støttepille for mig..
I dag tager jeg med ham til læge indnu en gang, for at få svar fra sidst vi var på hospitalet...

Nååå, men ud over det, er jeg bare vildt glad.. Ja det lyder dumt og selvvisk, men ved i hvad, man kan ikke selv gå ned og gå i dvale fordi andre gør det...

Jeg er ski lidt tosset og har sommerfugle i maven.. uha, skønt.. 

Var hjemme hos hr. N igår, og av for den det var så smadder hyggeligt.. Vi fik dejlig mad fra glad, så film, og så snakkede vi (hvilket vi er ret gode til) 
:)
Så jeg er lidt et stort smil...

“Dagens billede“ kommer senere...

Har også noget andet at fortælle...

Ha en fantastisk mandag...

2 kommentarer:

Milla sagde ...

Det lyder ikke godt med din far :( Håber de finder ud af hvad der er galt med ham snart.

Og hvor er det bare dejligt at høre at du sådan går rundt med sommerfugle i maven :D Det må jeg lige høre mere om snart! Skal du noget på lørdag? Tænkte at vi kunne finde ud af noget med drengene der evt?

Nanna-Rozalina sagde ...

Hey Milla...
nej det er noget skidt, men ja, må bare holde hovedet højt...
Jaaa sommerfugle er skønt.. hehe... Går bare ud over billederne, hehe..
Jeg skal arbejde til kl 16, så ved ikke om det bliver for sent..
Eller hvordan og hvorledes..
Vi kan lige skrives ved på mobilen..
Kram