torsdag den 4. februar 2010

Det blev torsdag...

Uha kan godt mærke at jeg var yderst aktiv igår, både med løb og træning og sidst men ikke mindst en helveds masse trapper.. (Ikke farvorit diciplin)
Men, mon ikke jeg alligevel lunter en lille tur i dag, ved jo for pokker ikke hvad jeg ellers skal tage mig til...
Er skrækkeligt at jeg ikke engang kan finde ud af at holde ferie, bliver altså rastløs efter et par dage...

Havde J på besøg igår, vi mødtes i byen og fulgtes op til mig hvor jeg så lige kreerede lidt lækkert let aftensmad, mums... Så tog vi til træning og bag efter gik vi faktisk en lang tur og fik vendt hele verdenssituationen.. Er  nu godt lige at få vendt den en gang imellem...

Igen dagens kommer senere, hehe... Af praktiske årsager :)

Ha en skøn solbeskinnet torsdag...

Ingen kommentarer: