onsdag den 3. februar 2010

TIRSDAG 020210

Tidligt op og op og træne, skønt..
Elsker simpelthen at være der oppe, fordi normalt er det jo fyrene der tjekker tøserne ud og omvendt, men men men.. Sådan er det altså ikke i et træningscenter, der kigger alle fyrene efter hinanden og pigerne.. Grunden må jo simpelthen være at man tjekker hinanden ud og tænker aha, hvorfor ser min bagdel ikke sådan ud og hvorfor har han større over arme end mig ect....
Og det er fantastisk at observere.. By the way er Erik Veje altid oppe og træne når jeg er der.. hmmm...

Fik ryddet op og gjort klar til at kører til KUP (da jeg endelig fik bestemt mig) men ikke desto mindre var min bil fanget mellem to biler, så det var en umulighed at komme ud...
Super...
Tog hjem til N, det var rigtig hyggeligt...

Dagens:
Jakke: Won Hundred, Bælte: Magasin, Kjole: h&m

Ha en dejlig dag...

Ingen kommentarer: