fredag den 25. december 2009

Blogleg


Blogleg

Jeg er blevet tagget af Vibeke i en lille blogleg;

3 ting som jeg husker som var det igår

  • Mine første laksko. Vi kaldte dem lotto-sko, min far vandt 1000kr og jeg fik de smukkeste, blankeste sorte laksko med fine spænder.
  • Mit første kys
  • Min oldemors begravelse, den var så smuk, på en snevejrsdag med masser af røde roser.

3 ting jeg ikke kan lide

  • Sure buschaufføre
  • folk der lyver
  • æbler i noget, æbler skal spises rå

3 ting jeg godt kan lide:
  • Kød
  • Folk der smiler
  • det giver sig selv, tøj

3 blogs jeg besøger dagligt:


3 sange jeg hører for tiden:
  • who says - John Mayer (selvom jeg ikke bryder mig om ham, men er en fin lille sang)
  • i'm not your toy - La Roux
  • velkommen til medina - Medina (jeg indrømmer det, hun kan jo få en hver fest i gang)

3 TV-programmer jeg følger med i:

  • Gossip Girl
  • Hvem vil være millionær og alle andre programmer hvor man kan gætte med
  • Nyhederne, hvis den gælder...

3 bloggere, jeg udfordrer:

Ingen kommentarer: