lørdag den 5. december 2009

Hvem er jeg...

Du hedder: Nanna-Rozalina
Kælenavn: Nonse eller Frank
Sang, som du sørger til når du er ked: Alt der er glad musik, da det kun bliver værre med trist musik.
Afhængig af: Tøserne D+N, mad, tøj, penge, hygge, min mac.
Hvad tror folk om dig? Kunne godt forestille mig at folk tror jeg er arrogant og lidt hård, men det er jeg slet ikke…
Hvad får du oftest komplimenter for? At jeg synger godt..
Hvad siger du for at imponere folk? Hmm, vil ikke rigtig imponere nogen, tror nærmere jeg skræmmer folk lidt.
Hvordan kan man imponere dig? Ved at være sig selv og have masser af humor og være sød og loveable.
Griner du nogle gange når du er alene? Ja for pokker da, ellers er det ski for trist, hvis man kun kan grine med andre.
Hvad står der i den sidste SMS du fik? At min veninde N vil hjælpe med at flytte og indrette
Hvor bor du? Århus
Trives du der? Ja, er skøn skøn by.
Ejer du et par converse? Ja to par endda
Sprut, cider, vin eller øl? Øl, Champagne, så vino, men kun hvid
Bliver du nogensinde for fuld? Ja men sjældent, er ikke vild med det.
Er du allergisk overfor noget? Mælk, øv øv…
Hvordan tager du telefonen? Det Nannaaa…
Hvem ringede du til sidst? D
Plejer du at komme til tiden? Ja altid
Hvornår har du det bedst? Når jeg er sammen med mine tøser og min familie.
Hvordan har du det lige nu? Det er lige før jeg vil sige lykkelig.
Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab: sort, sort og sort.
Hvad synes du om dine fødder? Er sgu lidt træt af mine knyster
Hvad savner du? At have røven fuld af guld
Havde du en god aften i går? Ja det havde jeg da
Favoritdrik om morgenen: Vand
Barberer du ben? Jeps, det henner.
Hvornår plejer du at gå i seng? Omkring 23-24, men kan ikke sove for tiden... Underligt.
Er du genert? Ja lidt
Dyrker du sport? Håndbold og løb
Tror du på kærlighed ved første blik? Nix
Har du nogensinde kastet op offentligt? En enkelt gang
Hvad ville du gøre hvis du var dreng for en dag? Stå op og tisse, gramse mig i skridtet ubemærket, og råbe fisse efter tøserne
Er du tilfreds med dit liv? Ja
Er du forkælet? Ja
Hvad skal du i morgen? Spille kamp
Hvad er det værste du ved? Små teenagedrenge der ikke rydder op efter sig i køkkenet.
Hvad længes du efter? sommer og solskin
Hvilke hårprodukter bruger du? TRESsemme.
Er du vild med nogen lige nu? Næh, alle…
Du samler på: ikke noget decideret, men jo altså tøj
Grønne eller røde æbler: Pink Lady helt klart
Hvem ringer du til når du er vred/ked? Min mutti eller fatti
Hvornår stod du op i dag? Det gjorde jeg kl. 9
Har du sovet i din egen seng i nat? Ja helt op ad radiatoren, for at holde varmen.
Har du strømper på nu? Ja og sutsko
Er det okay at græde? SELVFØLGELIG er det det.
Hvornår græd du sidst? For en gangs skyld er det vidst et par uger siden.
Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? Købe en skøn lejlighed, holde en kæmpe fest og give mine nærmeste noget de drømmer om.
Bruger du briller eller kontaktlinser? Har altid linser på, men burde bruge mine briller noget mere.
Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? Ikke ligefrem vigtigt
Hvornår står du op i weekenden? Meget forskelligt, kommer an på hvornår jeg er kommet i seng.
Er du piercet nogen steder? Nej gud ske tak og lov
Har du nogen tatoveringer? hvor? Ja, en ørn i nakken.
Vil du giftes? Måske
Vil du have børn? Egentlig ikke
Er du god til at lave mad? Ja, hvis jeg nu bare gad
Har du flyskræk? Om jeg er, har ALDRIG fløjet.
Hvor smidig er du? For smidig, er hypermobil.
Er du musikalsk? Ja, det må jeg sige ja til.
Hvad drikker du når du er tørstig? Vand og cola zero
Hvad er din favorit-is? Tofu is med chokolade smag.
Kan du lide sushi? Elsker det...
Hvad spiser du helst når du ser film? Mandler og rosiner
Bor dine forældre sammen? Ja..
Har du tandlægeskræk? Ja for katten.
Er du et morgen- eller aftenmenneske? En god blanding, hehe.
Hvad farve er dine øjne? Lys blå
Har du nogensinde grædt dig i søvn? Ja, har alle ikke det.
Hvor ofte motionerer du? To-tre gange om ugen. (Selvom jeg har været fesen her på det sidste)

Her var lidt om mig, så kender i da lidt til mig...
Glad lørdag...

Ingen kommentarer: