onsdag den 9. december 2009

Julen kommer tættere på...







Jeg er simpelthen gået helt i juleselvsving...
Der var risengrød på skolen idag, men jeg er i den uheldige situation at jeg ikke kan tåle mælk, så skolens risengrød, var nok en dårlig ide... Så jeg skyndte mig ned i byen da jeg havde fri fra skole, og købte en masse soya mælk og grødris.. Så måte jeg lige give Mutti et opkald om hvordan man egentlig koger denne lækre grød.. Efter kyndig rødgivning gik jeg i gang. (Skal lige siges at jeg stot set aldrig laver varm mad) Jeg fik kogt den grød op, uden at den brændte på, vel at mærke, og kunne sætte skeen i den mens jeg så julekalender, kunne det blive meget mere hyggeligere...
I dag er der ingen tøj til jer, selv om jeg faktisk havde farve på i dag, hvilket burde kræve et kryds i kalenderen.. Thi hi..
Her er lidt billeder fra julehytten... (Skal lige siges at smørklatten kun er for billedets skyld, det er jo fejl hvis den mangler, hehe)

Ingen kommentarer: