fredag den 11. december 2009

Godmorgen mad ...


Dette var så hvad jeg startede dagen med i dag, godt nok ikke så tidligt som håbet, men hvad pokker, det er jo fridag..

Så var jeg ude og løbe, det gik ski heller ikke lige så godt, som om benene var lidt tunge i dag, men fik da løbet en lille tur ...

Dagen i dag står på at få købt julegaver og blive helt klar til jul...
Hvis jeg kunne finde en billig sag til julefrokost imorgen ville det da heller ikke være så værst...

Det er lidt sjovt, jeg mindes december som den længste måned i hele året, men nu efter man er blevet lidt ældre synes jeg simpelthen den går for hurtigt.. Ikke fordi jeg ikke glæder mig lige så meget, for det kan i tro jeg gør, men der er bare et eller andet over det... Det er mærkeligt...

Nå må hellere komme i gang, har "spildt" nok af dagen nu...

Der kommer et dagens senere..

                                                                Glad fredag...

Ingen kommentarer: