mandag den 14. december 2009

Dagens fra fredag




Et forsinket dagens fra fredag.. Hold nu op, der har også været gang iden den her weekend...
Julefrokost med AGF tøserne, brunch for forældrene søndag og derefter i den gamle by.. Har været fantastisk skøn weekend, men er totalt udmattet og vil bare have ferie...





Vi har en vidensøgningsopgave i denne uge, den skal afleveres fredag og der har vi også fremlæggelse... Synes virkelig det er svært at finde motivationen, når man mentalt er gået på juleferie.. Kan mærke at der på dette halve år, er kommet så sindsygt mange nye informationer ind, at jeg snart ikke kan rumme mere.. Det er spænende, det er slet ikke det.. Selvom jeg hører mig selv sige i bussen hver morgen, at jeg ikke gide.. Men det er jo bare noget man siger...

Var inde og kigge after sko i dag med D. Jeg er faldt for gardenia støvletten crazy horse. Jeg var først i hørlyck, udsolgt. Men de var så søde at fortælle at de evt havde nogen tilbage i falkenberg, så gik turen derop.. Men ak nej, men men men... De bliver bestilt hjem fra KBH til mig, så torsdag bliver de sendt, så må vi se hvornår jeg får dem i mine hænder.. Uhhh jeg glæder mig.. (by the way, mutti og fatti giver måske et bidrag, skønt)

Fik hentet mine nye briller, dem må i lige se på et senere tidspunkt...
Tror jeg vil smutte i seng, er totalt smadret..

Glad mandag

Ingen kommentarer: